loading...
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
Ali بازدید : 0 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ احسان حق شناس با نام دلشوره

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی.که حتی از خودم خودم سیرم

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

تگ دوم آهنگ احسان حق شناس با نام دلشوره

ما براش می میرم خودشم می دونه

ما براش می میرم خودشم می دونه

نمی دونم چرا با ما نا مهربونه

نمی دونم چرا با ما نا مهربونه

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

تگ سوم آهنگ احسان حق شناس با نام دلشوره

دلم بد جوری داغونه داغونه

دلم بد جوری داغونه داغونه

دلم بد جوری داغونه داغونه

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

دانلود آهنگ احسان حق شناس با نام دلشوره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 38